کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهارداشت: رویکرد جدید صندوق بیمه به سمت کشاورزی پایدار، مدیریت بهتر مزارع و همچنین دانش‌افزایی بهره‌برداران است.

نوربخش حاتمی در گفت‌وگو با «روستانیوز» گفت: راه‌اندازی سامانه جامع بیمه کشاورزی اتفاق بسیار خوبی برای کشاورزی کشور است؛ چرا که این سامانه بسیار جامع و کارآمد است و قطعاً کارآیی بالایی در مدیریت کشاورزی کشور خواهد داشت. 

حاتمی افزود: درخصوص این سامانه دو نکته قابل ذکر است؛ اول این‌که این سامانه ظرفیت بهره‌برداری بیش‌تر و استفاده کاربردی بیش‌تری را داراست. به‌عبارت دیگر اگر هماهنگی بیش‌تری میان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت بیمه ایجاد شود، می‌توانیم همه از ظرفیت و قابلیت این سامانه استفاده بهینه‌تری داشته باشیم. 

دوم این‌که اطلاعات بارگذاری شده روی سامانه این قابلیت را دارد که اگر به شیوه مناسبی در اختیار کارشناسان مراکز خدمات و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار بگیرد، کمک شایان‌توجهی به توسعه بخش کشاورزی کند؛ بنابراین در نظر داریم حداکثر استفاده را از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این سامانه ببریم. 

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه درخصوص مهم‌ترین محاسن این سامانه نیز گفت: به‌روز بودن، دقیق بودن، سرعت انجام فرآیندها، پوشش سراسری اطلاعات در کل کشور در یک سامانه متمرکز و همچنین ایجاد امکان هماهنگی دقیق در کل کشور ازجمله بارزترین ویژگی‌های این سامانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =