سید علی آقازاده

استاندار مرکزی بر ضرورت ارتقای ورزش روستایی در کشور و شناسایی استعدادهای این حوزه به منظور افزایش سلامت و نشاط در جامعه و قهرمان پروری تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی آقازاده در مراسم افتتاح رقابت های ورزشی جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک اظهار داشت: مسابقات ورزشی خوشه چین(ورزش روستایی و عشایری) که اکنون در نقطه آغاز آن در کشور قرار داریم، یک گام مثبت از سوی تصمیم گیران و مدیران ورزشی، فدراسیون و دست اندرکاران مسابقات ورزش روستایی است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات جام خوش چین در کشور و بخشی از آن در استان مرکزی، ثمرات قابل توجهی همچون شکوفایی استعدادهای جوانان و توسعه و ارتقای جایگاه ورزشی روستاها را به دنبال دارد.

آقازاده تاکید کرد: نظر به وجود بیش از یک هزار روستا در استان مرکزی، می طلبد برنامه ریزی ها به منظور حمایت ورزشی از ساکنین روستاها به ویژه قشر جوان آن ها در اولویت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با نگاهی به نتایج حاصل از مسابقات ورزشی در می یابیم که بسیاری از روستاییان که استعدادهای ورزشی آنان در مسیر صحیح هدایت شده و پرورش یافته، خوش درخشیده اند و استان مرکزی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استمرار اینگونه رقابت ها روحیه نشاط را در میان جوانان تقویت کرده و انگیزه آنان برای اهمیت دادن به ورزش و تحرک را دوچندان می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =