کد خبر: 4376
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
مهدی زندیه وکیلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: در راستای سیاست گذاری های کلان کشور، هدایت اعتبارات عمرانی به سمت روستاها به منظور توسعه آنها دنبال می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی زندیه وکیلی در مراسم افتتاح رقابت های ورزشی جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک، اظهار داشت: گردهمایی ورزشکاران روستایی شش استان کشور تحت عنوان جام خوشه چین قطعا نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت که از میان این نتایج می توان به تبادل تجربیات ورزشی آنان اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: این رقابت ها علاوه بر انتقال تجربیات به یکدیگر، زمینه ساز معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و سنن استان ها و انسجام قومیت ها است که ورزش روستایی مسیر آن را هموار می کند.

وی ادامه داد: روستاها اهمیت ویژه ای در برنامه ریزی های کلان کشوری و تصمیم سازی های استانی دارند. از همین رو در حوزه عمرانی نیز بخشی از وظایف ما هدایت برنامه ها و اعتبارات به سمت روستاها و رونق بخشی به آنها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به افزایش تعداد زمین های چمن روستایی استان مرکزی گفت: توسعه زیر ساخت های ورزشی می تواند سبب تقویت و رونق ورزش های روستایی شود، از همین رو معاونت عمرانی استانداری با کمک دهیاری ها و اداره کل ورزش و جوانان در انجام وظیفه خود در این رابطه تلاش دارد گام های بزرگ بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =