کد خبر: 4344
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
روستا

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای توسعه گردشگری در خاتم آغاز شده است، گفت: طی دو سال گذشته ۱۲ خانه بومگردی در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش روستالنیوز به نقل از مهر فرجاد فاضلی با اشاره به اینکه شهرستان خاتم محل تلاقی تاریخ و طبیعت است، اظهار داشت: در این شهرستان علاوه بر وجود جاذبه های طبیعی مانند جنگل باغ شادی، جاذبه های تاریخی بسیاری نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این جاذبه ها برای گردشگران شناخته شده نیست، افزود: در تلاش برای معرفی این جاذبه ها و جذب گردشگر به شهرستان خاتم هستیم.

فاضلی با بیان اینکه زیرساختهای گردشگری را نیز در این شهرستان تقویت خواهیم کرد و تلاش برای توسعه گردشگری در این شهرستان آغاز شده است، عنوان کرد: طی دو سال گذشته ۱۲ خانه بومگردی در سطح این شهرستان راه اندازی شده است.

فرماندار خاتم با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان خاتم یادآور شد: چهار روستای این شهرستان نیز به عنوان روستای هدف گردشگری معرفی شده اند.

وی همچنین از وجود تک بناهای تاریخی، قلعه های تاریخی و ۱۲۰ قلعه در شهرستان خاتم خبر داد و عنوان کرد: در کتب تاریخی از خاتم به عنوان دارالکلات یا شهر قلعه ها یاد شده که این خود یک ظرفیت گردشگری است و از آن در راستای توسعه گردشگری بهره خواهیم برد.

فاضلی از حضور سرمایه گذاران در این بخش استقبال کرد و اظهار داشت: سرمایه گذار بومی و غیربومی برای ما تفاوتی ندارد و هر سرمایه گذاری بخواهد در هر حوزه ای اعم از کشاورزی، گردشگری و  سرمایه گذاری کند، استقبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =