کد خبر: 4320
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
65

بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه با حضور در ۱۵ روستای بخش دیشموک به مردم این مناطق خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری برنا؛ فضل الله راست مسئول قسمت درمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه در قالب سی و ششمین کاروان سلامت با خدمات رایگان پزشکی به مردم ۱۵ روستای دیشموکحضور در ۱۵ روستای بخش دیشموک خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

فضل الله راست افزود: بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم‌های مامایی، پزشکی، بهداشت محیط، پرستاری، بهداشت روان، تغذیه، شنوایی سنجی و بهداشت دهان و دهان در طول سال خدمات رایگان به روستا‌های حومه غربی بخش دیشموک ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: در این اردوی یکروزه ۲۵ نفر از بسییجیان در قالب ۵ تیم در ۱۵ روستای حومه غربی دیشموک خدمات رایگان ارائه کردند.

مسئول درمان بسیج جامعه پزشکی هدف از این کار را کاهش محرومیت اعلام کرد و گفت: با یک برنامه ریزی و نیاز سنجی مشخص می‌شود که در هر روستا به چه خدماتی نیاز است.

او افزود: در طول هفته جاری در روستای سردو متخصص زنان بیش از ۷۰ بیمار را پذیرش کرد، زیرا مردم این منطقه از مرکز درمانی مجهز فاصله دارند و به همین علت بر آن شدیم تا خدمات رایگان به آنان ارائه دهیم.

راست ادامه داد: در این سفر کارشناسان بهداشت روان آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون خودکشی و مقابله با خشم را نیز ارائه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =