57

در همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل مازندران کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک در پدافند غیر عامل استان بعنوان یکی از کارگروه های برتر انتخاب شد.

به گزارش روستانیوز، در همایش سراسری تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران ، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار همایش هلال احمر استان برگزار شد دکتر حسین رنجبران جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یکی از سخنرانان این همایش طی سخنانی ضمن تبیین مخاطرات و تهدیدات حوزه سلامت به ارائه راهبردهای  پدافند غیر عامل  و مدیریت بحران در مقابله با این تهدیدات پرداختند.
در این همایش کارگروه بهداشت ، سلامت و بیولوژیک در پدافند غیرعامل که همواره بعنوان یکی از کارگروه های فعال استانی بوده برای هشتمین سال متوالی به عنوان یکی از برترین کارگروه های استانی شناخته شد و ازدکتریحیی صالح طبری دبیر کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است در حاشیه این همایش نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل مازندران ویژه کارگروه های ۱۵ گانه در زمینه سلامت بیولوژیک، گاز، آب، برق، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ...در مازندران برپا گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =