کد خبر: 4191
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
حسینقلی قوانلو

باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده جهت رفع مشکلات شرکت فذا (فولادین ذوب آمل)، این شرکت تعطیل نخواهد شد.

به گزارش روستانیوز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده جهت رفع مشکلات شرکت فذا (فولادین ذوب آمل)، این شرکت تعطیل نخواهد شد، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و جلساتی که در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت حل مشکلات این شرکت در هفته گذشته برگزار شد به جد به دنبال برون رفت این شرکت از وضعیت پیش آمده هستیم.
او با بیان اینکه دراین جلسه مقرر شد مواد اولیه این شرکت جهت تولید سریعا در اختیار آن قرار گیرد، افزود: عمده محصولات تولیدی این شرکت برای ایران خودرو بوده که با توجه به مشکلات پیش آمده برای ایران خودرو و صنایع خودروسازی کشور شرکت فذا نیز تحت الشعاع این مشکلات قرار گرفت و نتوانست طلب‌های خودرا ازاین شرکت وصول کند.
قوانلو گفت: بعد از جلسه با وزیرصمت، مدیران این شرکت درهفته گذشته با رئیس ایران خودروی کشور جلسه‌ای داشته و مقررشد جهت حل مشکلات شرکت فذا مقداری از طلب‌های آن پرداخت شود تا همچنان چرخه تولید شرکت فذا تداوم یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه تعطیلی این واحد و واحد‌های تولیدی استان را نخواهیم داد، افزود: برای حل مشکل فولادین ذوب آمل فردا نیز جلسه‌ای در دفتر معاون امور صنایع وزیر صمت برگزار خواهد شد.
او گفت: این سازمان به طور مداوم پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی بوده و با هماهنگی استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تسهیل و رفع موانع آن‌ها اقدام خواهد کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • T IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    0 0
    همسرم ۵ سال سابقه تو شرکت داره الان تعدیل نیرو کرده، بیکار شده الان تکلیف ما چیه؟ چرا باید بیشترین اسیبو قشر کارگر ببینه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =