کد خبر: 4143
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
56

با هماهنگی های انجام شده توسط دبیرخانه قطب علمی فناوری نانو در آب و در راستای تفاهم نامه همکاری های پژوهشی بین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و شهرداری ساری با محوریت قطب علمی فناوری نانو در آب، نشست مشترک دانشگاه و شهرداری ساری به منظور بررسی راه های گسترش همکاری های علمی و پژوهشی، به میزبانی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در ابتدای این نشست، دکتر حسینی پور، مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه، به معرفی پتانسیل های دانشگاه و بیان موانع موجود در ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخت و با ارائه پیشنهاداتی خواستار گسترش تعاملات فی مابین شد.

در ادامه ناصر معیل معاون شهردار ساری نیز ضمن تشریح وضعیت پژوهش و فناوری در شهرداری ساری و بیان اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در راستای رفع نیازهای جامعه، گفت : علاوه بر پروژه های پژوهشی که توسط شهرداری اعلام نیاز می شوند، عرضه پیشنهادات پژوهشی توسط دانشگاه نیز می تواند در راستای ارتقای حوزه های مختلف موثر واقع گردد.

ناصر معیل با اعلام اینکه شهرداری ساری آمادگی لازم را برای همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارد، گفت: دانشگاه با رویکرد علمی و تحقیقاتی خود می تواند در تعیین راهبردها و خط مشی های شهرداری ساری برای برون رفت از مشکلات و معضلات مفید و موثر باشد.

وی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با توجه به پتانسیل بالای علمی و رتبه های جهانی می تواند در حل بسیاری از مسائل و چالش های استان نیز پیشرو باشد.

در این نشست علاوه بر مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه و معاون شهردار ساری، اعضای شورای قطب علمی فناوری نانو در آب نیز حضور داشتند که پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید در راستای ارتقای همکاری های فی مابین، تفاهم نامه ای بین دانشگاه و شهرداری ساری منعقد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =