۵۶

دکتر سمیه قاسمی طوسی با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره «روجا» گفت: این جشنواره به ابتکار اداره‌کل امور بانوان استانداری مازندران و با کمک و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان در بخش‌های «پوستر»، «کارتون و کاریکاتور»، «عکس»، «طراحی» و «نقاشی» ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

به گزارش روستانیوز، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به محوریت‌های جشنواره «روجا» اشاره کرد و گفت: «زنان؛ سرمایه اجتماعی»، «زنان؛ حقوق شهروندی و امید به آینده»، «زنان؛ اقتصاد خانوار و مشارکت اجتماعی» و «زنان؛ هنر، خودشکوفایی و نشاط اجتماعی» ازجمله محورهای این جشنواره هستند که آثار ارسالی باید به این محورها مربوط باشد.
وی با اشاره به این حقیقت که زنان، حدود نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند تأکید کرد: نمی‌توان نیمی از سرمایه و منابع اجتماعی را نادیده گذاشت و توقع داشت توسعه پایدار محقق شود.
دکتر سمیه قاسمی طوسی همچنین گفت: زنان مازندران در همه زمینه‌ها از امور فرهنگی و هنری تا اقتصاد و کار آفرینی و مشارکت فعالانه در امور سیاسی – اجتماعی در کشور سرآمد هستند و ما نباید از این ظرفیت عظیم غفلت کنیم و برنامه‌هایی چون جشنواره فرهنگی هنری  «روجا»، ضمن تزریق نشاط به جامعه زنان، تلاش دارد این ظرفیت را در مسیر توسعه استان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =