حسین اصغرزاده

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت:  طی۶ ماهه نخست سال جاری در استان مازندران، بیش از ۱۰۷ هزار مورد بازرسی در سطح بازار اصناف استان مازندران انجام شد.

به گزارش روستانیوز، حسین اصغرزاده افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری در استان مازندران، بالغ بر ۱۰۷ هزار مورد بازرسی در سطح بازار استان مازندران انجام شد.
معاون سازمان صمت مازندران افزود: از بین ۹ هزار و ۳۰۰ تخلف شناسایی شده برای ۷ هزار و ۶۰۰ مورد، پرونده تخلف تشکیل شده  که در حوزه گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، درج قیمت و سایر موارد بوده که ارزش آن بیش از ۵۴ میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: در حوزه آرد و نان بیش از ۸ هزار بازرسی انجام و ۹۱۶ فقره پرونده متخلف تشکیل شد و سعی شده نان باکیفیت خوب در سفره شهروندان مازندرانی گنجانده شود و نیز در حوزه مصالح ساختمانی ۳ هزار و ۶۶۰ بازرسی انجام شد و ۲۵۸ پرونده متخلف شناسایی شد.
این مسؤول بیان کرد: در حوزه نهاده‌های کشاورزی ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی صورت گرفت و ۱۱۵ پرونده متخلف تشکیل شد، در بخش مبارزه با کالاهای قاچاق بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام و ۲۲۰ واحد متخلف به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد تومان شناسایی شد.
 این مسوول خاطرنشان کرد؛ در حوزه تخلیط و تقلب برنج ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی انجام شد و برای ۸۵ واحد متخلف پرونده تشکیل شد، در نیمه اول سال جاری ۳ هزار و ۲۴۰ مورد گزارش مردمی دریافت کردیم.
اصغرزاده با اشاره به اینکه اکثر گزارش‌های مردمی از،طریق تماس با تلفن ۱۲۴ دریافت شد، اظهار کرد: بخش کمی از گزارش‌های مردمی هم از طریق مراجعه حضوری به ادارات صمت در سطح استان مازندران دریافت شد.
معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در پایان تصریح کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش‌ها خود را برای پیگیری شکایات به همکاران ما سریعا اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =