محمودزاده

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ناکارآمدی مدیریت سازمان تعاون روستایی گفت: سازمان تعاون روستایی از پتانسیل‌هایی که دارد به خوبی بهره نمی‌برد، در حالی‌که این سازمان در سطح کشور امکانات بسیار زیادی از نظر سالن، تجهیزات، زیرساخت و نیرو دارد و تعداد زیادی از کشاورزان در سراسر کشور عضو این سازمان هستند؛ بنابراین انتظار می‌رود این سازمان بتواند بسار بهتر از زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، استفاده کند.

جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با روستانیوز افزود: سازمان تعاون روستایی بایستی به شیوه‌های مختلف به سمت درآمدزایی برود تا نهایتاً منفعتش به کشاورزان برسد.

محمودزاده گفت: در حال حاضر ۸۰ تا ۸۵ درصد کشاورزان کشور عضو سازمان تعاون روستایی هستند، اما متأسفانه این زیرساخت‌ها در سطح کشور به حال خود رها شده است و این سازمان بهره‌ای از آن نمی‌برد؛ بنابراین اگر مثل سالیان گذشته منابع مالی این سازمان افزایش یابد، می‌توان از آن‌ها انتظار عملکرد بهتری داشت.

وی ادامه داد: اکثر فروشگاه‌های تعاون روستایی در سطح کشور و روستاها تعطیل هستند و ارتباط مردم با شهر بیش‌تر شده و نیازهایشان را ترجیحاً از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر تأمین می‌کنند. در واقع سازمان تعاون روستایی می‌تواند درآمدهای جایگزین دیگری در سراسر کشور داشته باشد تا بنیه مالی خود را تقویت کند و عملکرد بهتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =