کد خبر: 4025
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
حاجي‌بگلو

نشست شورای معاونان به‌ریاست مسعود حاجی‌بگلو، شهردار مهدیشهر، در محل شهرداری مهدیشهر برگزار شد.

به‌ گزارش روستانیوز، در این نشست حاجی‌بگلو گفت: مجموعه مدیریت شهری با همراهی شورای محترم شهر ضمن حمایت کامل با تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره ملی ایل سنگسری در کنار عوامل برگزاری خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این‌که امروز باید همه به هر نحوی برای میزبانی باشکوه کمک کنیم، عنوان کرد: در این مدت باقیمانده تا برگزاری جشنواره، بیش‌ترین کمک و حمایت را شهرداری انجام خواهد داد.

شهردار مهدیشهر با اشاره به محل برگزاری جشنواره در پارک گردشگری مهرگان نیز گفت: از چندین مدت قبل دستوراتی مبنی بر رسیدگی و آماده‌سازی کامل این پارک و فضای اطراف آن برای جشنواره ملی ایل سنگسری به مسئولان واحدها ابلاغ شده و اقداماتی نیز در حال انجام است.

حاجی‌بگلو در ادامه با بیان ظرفیت‌های شهر گردشگری مهدیشهر افزود: کهن‌شهر مهدیشهر و ایل بزرگ سنگسری پتانسیل‌های زیادی در موارد مختلف برای ارائه در کشور دارد و جشنواره‌ها برای تحقق این موضوع بسیار تأثیرگذار است.

شهردار مهدیشهر با بیان این موضوع که در مدت برگزاری جشنواره ‌مهمانانی از سراسر کشور در شهر گردشگری مهدیشهر حضور خواهند یافت، تأکید کرد: همه مسئولان واحدها در حوزه اختیارات خود شهر را برای میزبانی از این رویداد بزرگ ملی آماده کنند و کوچک‌ترین کوتاهی در این بخش پذیرفته نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یقین دارم با این گروه بسیار باانگیزه که در حال برنامه‌ریزی هستند، جشنواره‌ای بسیار باشکوه به عظمت ایل بزرگ سنگسری را شاهد خواهیم بود.

شایان ذکر است نخستین جشنواره ملی ایل سنگسری 15، 16 و 17 آبان‌ماه با حضور استان‌های تهران، البرز، قم، مازندران و قزوین در شهر گردشگری مهدیشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =