کد خبر: 397
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
تعاون روستایی

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از نیمه دوم سال جاری موضوع احیا برندهای قبلی و برندسازی جدید محصولات و کالاهای اساسی از سوی تشکل‌ها عملیاتی می‌شود.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، حسین شیرزاد در تشریح "طراحی برندهای جدید شبکه تعاون روستایی کشور" گفت: درحال حاضر ، این برنامه در ۹ استان مستعد کشور از جمله استان اصفهان، محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان، تیران و فلاورجان، استان کرمان، محصول ذرت علوفه ای، استان خراسان رضوی، محصول زعفران با برند تروکا، استان مازندران، محصول برنج تروکا، استان یزد، انواع حبوبات تروکا، استان مرکزی، آب آشامیدنی با برند تروکا، استان گیلان، محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم، استان قم، محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران، استان مرکزی، محصول حبوبات با برند انقلاب، استان زنجان، محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی از طریق برندهای مطرح شده در فروشگاه‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد؛ همچنین برند «بتکا» (بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران) نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونی‌ها صادر می شود، به ثبت رسیده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  تصریح کرد: «بتکا» در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، ۱۰ درصد بازار ملی را هدف گذاری کرده است.

براساس این گزارش، محصولات دارای برند، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول، شرایط نگهداری و دمای سردخانه ای مخصوص آن‌ها از دیگر کالاها متمایز شده و در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =