مدیر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: ساری به انتخاب وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، به عنوان پایتخت گردشگری در سال ٢٠٢٢ انتخاب شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران سیف‌الله فرزانه، عصر جمعه در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری در شهرستان محمودآباد، با اشاره به حضور جناب علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سومین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در تاجیکستان، گفت: پروپوزال انتخاب پایتخت گردشگری اکو که به ابتکار ایران مطرح شده بود مورد تصویب وزیران گردشگری قرار گرفت و شهرهای ساری و اردبیل از ایران به‌عنوان پایتخت گردشگری اکو برای سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ انتخاب شدند.
  این مقام مسوول افزود: حمایت از گردشگری تنها با اجرایی شدن مدیریت یکپارچه در استان به سرانجام خواهد رسید.
  عضوشورای اداری استانداری با اشاره به وجود ٨١٢ آببندان در استان گفت: ٧۵ قطعه شناسایی شده و به‌زودی پیرو تفاهم‌نامه با وزارت نیرو، گردشگری این مناطق به جریان خواهد افتاد.
  مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ضمن قدردانی از همه خادمان و فعالان گردشگری در استان گفت: جاذبه‌های بی‌شمار طبیعی و تاریخی در استان مازندران فرصت بی‌نظیری برای رونق مازندران گردی است.
  این مقام مسوول با اشاره تکمیل ظرفیت اقامتی در استان گفت: اکنون بهترین زمان برای جذب گردشگر خارجی در کشور و مازندران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =