کامران اصغری

مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به ۵۰۳ مصوبه شورای هماهنگی تعاون در استان گفت: ۹۸ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

به گزارش روستانیوز،  کامران اصغری در شورای هماهنگی تعاون با اشاره به اینکه از بدو تاسیس شورای هماهنگی وزارت تعاون، بیش از ۸۵ جلسه در استان برگزار شد، گفت: تاکنون ۵۰۳ مصوبه از این شورا داشته‌ایم که ۹۸ درصد مصوبات توسط دستگاه‌های عضو شورا اجرا شد.
 
کامران اصغری با بیان اینکه دو بانک و یک موسسه عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون در مازندران هستند، افزود: با کمک بانک‌ها عملکرد موفقی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در سامانه کارا داشته‌ایم.
 
عضوشورای اداری استانداری مازندران از کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ در  شاخص‌های عمومی و اختصاصی خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها کارها با سرعت و دقت بیشتری پیش می‌رود.
 
این مقام مسوول بابیان اینکه در مبحث آموزش در فضای کار  عملکرد خوبی داریم، خاطرنشان کرد: با تلاش  مستمرصندوق بیمه روستائیان و عشایر، پوشش بیمه‌ای خوبی در استان شاهد هستیم.
 
مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هدف اصلی ما همدلی و هم‌افزایی در جلسات شورای هماهنگی است و همچنین در حال بازنگری دستورالعمل شورای هماهنگی وزارت تعاون هستیم و در این بخش به نظر کارشناسی اهمیت ویژه ای می‌دهیم.
 
دلبری با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ آرامش در جامعه است، تصریح کرد: بخش اعظمی از افراد جامعه از طیف‌ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند هستند.
 
وی با اعلام اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌ها و مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، از آنها قدردانی می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ایده بسیاری خوبی است که در مازندران اجرا شده و این مهم را به سراسر کشور تسری می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =