رضا غفاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت:۹۷/۳ درصد مشترکان استان امسال در سامانه حذف قبض کاغذی برق نام نویسی کردند.

به گزارش روستا نیوز، رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان اینکه طرح حذف کامل قبض‌های کاغذی برق از اول مهر ماه امسال برای همه مشترکان در استان شروع شد، گفت:تا اکنون یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۳۴ مشترک در این طرح ثبت نام کردند.
عضو شورای اداری استانداری مازندران افزود: چند درصد باقی مانده مشترکان نیز در روستا‌های دور افتاده و مناطق صعب العبور بوده است.
این مقام مسوول با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی یک طرح ملی است و در کل کشور اجرا می‌شود، گفت: طرح حذف کامل قبض‌های کاغذی برق به منظور صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه‌ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: برای مشترکانی که شماره همراه خود را در ماه‌های گذشته در سامانه شرکت توزیع نیروی برق مازندران ثبت کردند، صورتحساب مشترکان با پیامک ارسال می‌شود.
این مسوول به روش‌های ثبت شماره تلفن همراه مشترکان در سامانه مشترکان برق استان اشاره کرد و گفت: ارسال شناسه ۱۳ رقمی قبض هر اشتراک به شماره ۱۰۰۰۹۱۲۱ و دریافت پیام تأیید از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان، مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به نشانی www.maztozi.ir به قسمت میز الکترونیکی و انتخاب گزینه دریافت با پیامک، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها یا دفاتر پست بانک روستایی در روستا‌ها و ثبت شماره تلفن همراه، ارائه شماره تلفن همراه به مأمورین قرائت کنتور به هنگام مراجعه به درب منازل مشترکان از روش‌هایی است که مشترکان استان می‌توانند شماره همراه خود را ثبت و منتظر ارسال صورتحساب پیامکی خود باشند.
مدیرعامل توزیع برق مازندران تصریح کرد: با الکترونیکی شدن صورتحساب‌های مشترکان برق از هزینه‌های زائد و هنگفت صدور قبوض جلوگیری و هزینه‌های حاصل از صرفه‌جویی‌ها در سرفصل‌های بهسازی شبکه‌های توزیع برق هم استانی‌های عزیز سرمایه‌گذاری خواهد شد.
یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق در مازندران وجود دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =