کد خبر: 3793
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
54

با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی، مرحله سوم طرح اصلاح ساختار قامتی زنان روستایی این استان از مهر امسال در ۱۶۰ روستای استان اجرا شده و پنج هزار نفر از گروه‌های هدف تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مرحله اول طرح ملی سنجش ساختار قامتی بانوان روستایی از آبان تا اسفند سال گذشته در هشت شهرستان و در هر شهر به تعداد  ۱۵ روستا اجرا شد که در مجموع  سه هزارو ۸۰۰ نفر غربال شدند.

شهلا کاظمی اظهار داشت: اجرای مرحله دوم طرح نیز از اردیبهشت امسال آغاز شد که بر این مبنا نتایج و بازخوردهای مرحله یک، شامل تمرین‌های ارائه شده به گروه‌های هدف با کاهش ناهنجاری‌ها طی چهار ماه گذشته مورد سنجش و ارزیابی لازم قرار گرفت.

وی افزود: پس از اتمام مرحله سوم این طرح، مدت سه ماه فرصت داده می‌شود تا گروه‌های هدف با انجام تمرین‌های ارائه شده از سوی کارشناسان، ناهنجاری‌های ساختار قامتی خود را کاهش دهند.

کاظمی اظهار داشت: در مرحله چهارم این طرح نیز دوباره نتایج و بازخوردهای مرحله سه، شامل تمرین های ارائه شده برای کاهش ناهنجاری ها مورد سنجش و ارزیابی لازم قرار می گیرد.

 مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هدف از اجرای این طرح را  شناسایی ناهنجاری ها، ایجاد نشاط و شادابی در بین دختران و زنان روستایی و برنامه ریزی های مختلف ورزشی ذکر کرد که تحقق این مهم نتایج بهتری را رقم می زند.

به گفته کاظمی، اجرای طرح ملی سنجش ساختار قامتی بانوان روستایی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =