کد خبر: 3792
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
لوله

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از رفع 450 مورد حوادث نشتی لوله انتقال آب در 6 ماهه ابتدایی سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، ابراهیم طاهری ضمن اشاره به عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند در 6 ماهه ابتدایی سالجاری گفت: در بازه زمانی یاد شده در حوزه امور مشترکین، فروش 361 مورد انشعاب و تعویض 197 مورد کنتور معیوب عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه 65 مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که از این تعداد 38 مورد تبدیل به مجاز شده است، عنوان کرد: در حوزه بهره برداری نیز در بازه زمانی مذکور، موفق به رفع 450 مورد نشتی، تعویض 19 مورد شناور و تعمیر 170 مورد تأسیسات برقی شدیم.

طاهری همچنین از تعویض سه و نیم کیلومتر شبکه آبرسانی روستای سیاه دره ملوسان با صرف 250 میلیون تومان اعتبار در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه 2 کیلومتر شبکه آبرسانی در روستاهای حسین آباد دهچقایی، جهان آباد، مهین آباد و ورامین سفلی نیز عملیاتی شد.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی روستای بابارستم با صرف یک میلیارد و 200 میلیون تومان در 6 ماهه امسال بیان کرد: همچنین 4 پروژه نیز در حال حاضر در دست اجراست که از جمله این پروژه ها می توان به اجرای 6 کیلومتر خط انتقال اصلی گاماسیاب با صرف چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است.

وی افزود: همچین هم اکنون پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ روستای تپه یزدان نیز با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست انجام است ضمن اینکه پروژه خط برق روستای بره فراخ نیز با صرف 200 میلیون تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال اجراست.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند در پایان از اجرای پروژه خط برق روستای راوند و ساخت مخزن 50 مترمکعبی در این روستا خبر داد و یادآور شد: پروژه مذکور نیز با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =