صقث

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به ۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده، گفت: این میزان به ۶۵ میلیارد تومان افزایش می یابد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، خالد جعفری در دومین جلسه کارگروه تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه تدوین سیاست های کاری تشکل ها و تعاونی های بخش کشاورزی زمینه توسعه این بخش را فراهم می کند، اظهار داشت: با تعیین وظایف و خط مشی های کلان در روند برنامه های تعاونی و تشکل های بخش کشاورزی استان زمینه توسعه کشاورزی کردستان فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه با جذب اعتبار در دو مرحله سرمایه صندوق به ۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت اتحادیه شرکت های تعاونی دامداران و زنبورداران و شرکت تعاونی مرغداران تخم گذار استان و تشکل های منابع طبیعی و تعاونی روستایی، اعتبار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به ۶۵ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: هدف صندوق توسعه متوازن همه تشکل های بخش کشاورزی استان است و به منظور توسعه متوازن بخش تعاونی های موجود بخش کشاورزی باید با همت اعضا و تعاون روستایی و بخش تخصصی فعال شوند.

جعفری یادآور شد: تشکل ها، نیازمند انجام فعالیت های بازرگانی و ارائه خدمت به اعضا هستند و این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که فعالیت ها مشخص و برای آنها تعریف شود و این امر زمینه ایجاد تعامل با یکدیگر را فراهم می کند.

وی بیان کرد: هر چه تشکل ها قویتر باشند نتایج خوب و بهتری حاصل خواهد شد و زودتراز زمان مورد نظر به نتیجه و اهداف عالی توسعه بخش کشاورزی خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: چنانچه وظایف محوله به بهترین وجه با کیفیت عالی انجام شود تقویت و اقتدار صندوق ها را نشان داده و این اقدامات در راستای توسعه کشاورزی استان کردستان بسیار پر اهمیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =