کد خبر: 3679
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
12

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین روز سفرش، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه‌ مازندران واقع در شهرستان بابلسر را افتتاح و از آن بازدید کرد. ‎

به گزارش روستانیوز، منصور غلامی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: دستاوردهای فناورانه دانشگاه ها باید با توجه به نیازمندی های بازار و با قابلیت های رقابتی صورت گیرد و تجاری سازی نیز مولفه ای مهم در این عرصه است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه مازندران در ۱۵ غرفه دستاوردهای این دانشگاه در زمینه های مدیریت سبز،‌ پسماند،‌ انرژی و مدیریت برق،‌ صنایع غذایی،‌ داروسازی و نساجی را به نمایش گذاشته است.
وزیر علوم برای بازدید از پنج دانشگاه دولتی مازندران، نشست با مسئولان و تشکل های دانشجویی این واحدهای دانشگاهی و افتتاح طرح‌ های عمرانی به مازندران سفر کرده است.
 
 حضور در دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی ساری و دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در بهشهر، نشست با مسئولان دانشگاه و افتتاح چند طرح عمرانی،‌ بازدید از پارک علم و فناوری مازندران ،‌ افتتاح ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و شرکت در شورای اداری مازندران از دیگر برنامه های غلامی در این سفر دو روزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =