کد خبر: 3667
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
ولی قلیچی 

فرماندار صالح‌آباد گفت: توجه ویژه نسبت به مناطق کم‌برخوردار و محروم و تقویت این نگاه در حوزه‌ های اجرایی از اولویتها و سیاستهای دولت است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، ولی قلیچی افزود: بر همین اساس یکی از دغدغههای جدی دولت تدبیر و امید ارائه خدمات ویژه‌ به مردم ساکن مناطق مرزی و محروم است. مرزنشینان در تامین امنیت منطقه و امنیت پایدار استان نقش مهم و بسزایی دارند که این موضوع وظیفه ما را نسبت به ارائه خدمت به آنان سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد:  امنیت امروز مرزهای ایران در کنار بی ثباتیهای منطقه و درگیری و ناامنیهای اطراف کشورمان مرهون با در کنار یکدیگر بودن مرزبانان، نیروهای امنیتی و مرزنشینان است که در صفی متحد از کیان ایران اسلامی دفاع و صیانت می کنند.

فرماندار صالح‌آباد گفت: شنیدن مشکلات مرزنشینان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان موثر است و مسئولان باید برای این کار وقت موثر اختصاص دهند.

وی همچنین به نیات شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: هم اینک ایران یکی از بزرگترین قدرتهای نظامی و امنیتی منطقه است که دشمنان به شدت از آن واهمه دارند لذا در تلاش هستند مانع گسترش نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی شوند و از هر وسیله‌ای از جمله تحریم‌ در این مسیر به شکل ناجوانمردانه استفاده می‌کنند. 

قلیچی افزود: بی تردید با اتحاد و انسجام ملی از این شرایط دشوار با سربلندی عبور خواهیم کرد و آینده بسیار درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه ها در کنار دولت بوده اند و تا پای جان در قبال آرمانها و اعتقادات خود ایستادگی کرده اند لذا همه ما مسئولان وظیفه داریم قدردان این همراهی ملت ایران اسلامی باشیم.قلیچی

شهرستان تازه تاسیس صالح‌آباد که پیش از این یکی از بخشهای شهرستان تربت‌جام بود، ۴۵ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری ترکمنستان و ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.

صالح‌آباد واقع در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال شرقی تربت جام، با هشت هزار و ۶۲۵ نفر جمعیت در قالب دو هزار و ۱۹۸ خانوار در فاصله ۱۷۴ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. این شهرستان شامل چهار دهستان از سال ۱۳۱۶ سابقه بخشداری و از سال ۱۳۴۲ سابقه شهرداری دارد. شهرستان جدید صالحآباد دو بخش، ۸۱ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار و ۱۱ روستای زیر ۲۰ خانواری دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =