جواد كاظم‌نسب الباجی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: می‌توانیم در زمینه اجرای سیستم آبیاری نوین از حضور سرمایه گذاران خارجی نیز به صورت فاینانس استفاده کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، جواد کاظم نسب الباجی  عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در کشور و استان خوزستان، گفت: منابع در نظر گرفته شده به منظور اجرای سیستم‌های آبیاری نوین مناسب بوده و اجرای آن به نفع دولت، کشاورزان و اقتصاد کشور است.

سیستم‌های نوین آبیاری میزان مصرف آب بخش کشاورزی را کاهش می‌دهند

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیستم‌های نوین آبیاری میزان مصرف آب بخش کشاورزی را کاهش می‌دهند، ادامه داد: در استان خوزستان اراضی کشاورزی وسیعی وجود دارد که با اجرای سیستم‌های آبیاری نوین زیر کشت می‌روند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رونق کشاورزی در استان خوزستان با توجه به همجواری آن با کشور عراق می‌تواند موجب ارزآوری ‌شود، عنوان کرد: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی استان خوزستان صرفه اقتصادی دارد و سرمایه سرمایه گذاران در مدت زمان کمی بازگشت پیدا می‌کند.

زمین کشاورزی آبیاری صنعتی قطره ای

آبیاری نوین موجب رونق در بخش کشاورزی می‌شود

وی با بیان اینکه اگر اعتبارات لازم در اختیار کشاورزان قرار بگیرد می‌توانیم با اجرای سیستم‌های آبیاری نوین و تحت فشار شاهد رونق در بخش کشاورزی باشیم، تصریح کرد: می‌توانیم در زمینه اجرای سیستم آبیاری نوین از حضور سرمایه گذاران خارجی نیز به صورت فاینانس استفاده کنیم.

شرکت‌های بسیاری زیادی در داخل کشور حضور دارند که می‌توانند در زمینه اجرای سیستم‌های آبیاری نوین فعالیت داشته باشند

شرکت‌های داخلی پتانسیل اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار را دارند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: شرکت‌های بسیاری زیادی در داخل کشور حضور دارند که می‌توانند در زمینه اجرای سیستم‌های آبیاری نوین فعالیت داشته باشند./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =