کد خبر: 3653
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
تربتی نژاد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نرخ ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی اعلام شده توسط کشاورزان، نهادها و تشکل‌های حمایتی حوزه‌های کشاورزی تا حدودی مطابق با هزینه‌های تولید است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نورمحمد تربتی‌نژاد  عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشنهاد 2 هزار 800 تومانی برای قیمت هر کیلو گندم در سال زراعی جدید ، گفت: قیمت 2 هزار و 800 تومانی گندم می‌تواند تا حدودی مطابق با هزینه تولید این محصول استراتژیک باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون کشاورزی در خصوص تعیین قیمت گندم در دیدار با وزیر و معاونین وزیر جهاد کشاورزی در خواست کردیم که در فرآیند قیمت گذاری این محصول در سال زراعی جدید هزینه‌های تولید را ملاک قرار دهند.

برداشت گندم کمباین

معیشت کشاورزان در تعیین قیمت گندم مدنظر قرار بگیرد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نرخ 2 هزار و 800 تومانی اعلام شده توسط کشاورزان، نهادها و تشکل‌های حمایتی حوزه‌های کشاورزی تا حدودی مطابق با هزینه‌های تولید است، عنوان کرد: باید در قیمت گذاری محصولی مانند گندم که برای کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وضعیت معیشت کشاورزان نیز مورد توجه قرار داشته باشد.

دولت سریع‌تر قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه عدم افزایش و اعلام به موقع قیمت گندم در سال زراعی جدید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان کاهش سطح زیر کشت این محصول داشته باشد، خاطرنشان کرد: دولت و شورای اقتصادی باید هرچه سریع تر نرخ جدید گندم را تعیین و به صورت رسمی اعلام کنند./

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =