کد خبر: 3637
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
لوله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: آبرسانی پایدار به ۱۳ روستای استان با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان شهریور ماه جاری انجام می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مهدی صفوی نژاد افزود: با اتمام این طرح‌ها یکهزار و ۶۵۶ خانوار در استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: از مجموع این ۱۳ روستا پنج روستا در بیرجند، چهار روستا در درمیان و در شهرستان‌های سربیشه، قاینات، فردوس و بشرویه هر کدام یک روستا آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: در خصوص تکمیل مجتمع‌های آبرسانی استان امسال ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده‌ است.

وی با بیان اینکه شاخص بهره‌مندی از آب در استان ۷۴.۳۴ درصد و شاخص برخورداری از آب ۹۲.۸ درصد است اظهار داشت: یک هزار و ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع فرسوده و ۳۱۳ کیلومتر خط انتقال آب فرسوده در استان داریم.

موافقت‌نامه احداث مجتمع‌های آبرسانی استان در ۵۰۰ روستا لحاظ شده که آبرسانی به ۳۲۸ روستا به اتمام رسیده و برای آبرسانی به ۱۷۲ روستای باقیمانده نیز از محل ۳۷ مجتمع آبرسانی به ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =