تقوی

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ، در دیدار با آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولین به بخش کشاورزی، گفت: نکته مهم در مسئله ی اقتصاد کشور، اولویت بخش کشاورزی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور در سفر دو روزه خود با هیات همراه به استان گلستان، صبح روز یکشنبه سوم شهریور ماه سال‌جاری با آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و رییس شورای زکات استان دیدار و گفتگو کرد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این دیدار، ضمن اشاره به آخرین وضعیت دریافت زکات و تولیدات بخش کشاورزی اظهار داشت: بخش کشاورزی علمی ترین بخش تولیدی کشور است و در بسیاری از زمینه ها مانند اصلاح نژاد،بهینه سازی مصرف آب ،ترویج کشت گلخانه ای کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است در بحث شیلات و آبزی پروری بویژه، پروژه های ماهیان در قفس کارهای ارزشمند دیگری ست که در حال انجام می باشد. 
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی وزارت معیشت مردم است و دولت در بخش کشاورزی خیلی خوب و بهتر از سایر بخش ها عمل کرده است. 
نماینده رهبری در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولین به بخش کشاورزی خاطر نشان کرد: نکته مهم در مسئله ی اقتصاد کشور، اولویت در بخش کشاورزی است. 
این مقام مسئول در پایان بیان داشت: با وجود همه تحریم ها و مشکلات در بازار، با تلاش های این وزارتخانه امروز در اقلام معیشتی هیچ کمبودی در تامین آن وجود ندارد وجای نگرانی نیست.
گفتنی است در این دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران کشوری و استانی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =