کد خبر: 3284
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
978

دبیر چهارمین جشنواره ملی پسته ایران - دامغان در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایشگاه عرضه محصولات، ادوات و تجهیزات بخش کشاورزی با نگاه ویژه به تولید و عرضه محصول پسته و صنایع غذایی و دستی با ۱۰۶ غرفه از شرکت های داخلی و خارجی در مجموعه سالن مدیریت بحران دامغان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی،‌ رضا زارع زاده ادامه داد: تعداد ۱۰ غرفه از این نمایشگاه شامل ماشین آلات، تراکتور و ادوات کشاورزی است.

زارع زاده یادآور شد: در کنار جشنواره ملی پسته، نمایشگاهی از صنایع‌دستی و محصولات غذایی مرتبط با پسته نیز دایر شده است که در این نمایشگاه ادوات کشاورزی و آخرین پیشرفت‌ها در زمینه بسته‌بندی و عرضه پسته نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

وی اظهارداشت: علاقه‌مندان می توانند طی ۱۰ روز از ۲۷ مرداد الی پنج شهریور ۹۸، از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

زارع زاده اضافه کرد: این نمایشگاه از جمله برنامه های ششمین جشنواره ملی پسته دامغان است که بیش از ۲۰ استان کشور در آن حضور فعال دارند.

ششمین جشنواره ملی پسته دامغان از ساعت ۹ صبح روز ۳۱ شهریور با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن همایش های دانشگاه دامغان آغاز می‌شود و تا پنج شهریورماه ادامه دارد.

شهرستان دامغان دارای ۱۵ هزار و ۹۰۰ هکتار باغ پسته است که ۱۳ هزار هکتار آن را باغ‌های بارده و ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار دیگر آن نیز به صورت نهال می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =