محمدمهدی برومندی

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، تلاش کشاورزان، مدیریت شایسته و دانش محوری که امروز در بخش کشاورزی کشور ما حاکم است، شاهد افزایش "تولید مازاد برمصرف" هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایانا، محمدمهدی برومندی افزود: در سنوات گذشته کشور ما در اغلب محصولات کشاورزی و دامی وابسته به خارج بود و امروز در همه محصولات تولید مازاد بر مصرف داریم.

وی با بیان اینکه همه کشورهای توسعه یافته دنیا، توسعه را از تولید مازاد برمصرف در کشاورزی آغاز کردند، افزود: امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران حدود 130 میلیون تن محصولات کشاورزی معادل 80 میلیارد دلار تولید می‌شود که بسیار قابل قبول، پر افتخار و حاصل مدیریت خوب وزیر جهاد کشاورزی است.

برومندی با اشاره کشت بی‌رویه گوجه فرنگی در استان فارس و به خصوص حوزه انتخابیه خود، گفت: اقدام وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صمت و سازمان تعاون روستایی کشور در زمینه خرید حمایتی گوجه فرنگی با هدف کمک به کشاورزان قابل تقدیر است.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام دولت در حمایت از کشت ­های گلخانه ­ای و روش‌های نوین در افزایش بهره‌وری آب قابل تقدیر است و امیدواریم با توجه به شرایط اقتصادی کشور شاهد حمایت بیشتر کشاورزان در این زمینه هم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =