98

اصغر علیزاده در حاشیه اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان گفت: فعالیت مدیران روابط عمومی پایش و رتبه آنها به مدیران سازمان های متبوع گزارش داده می شود .

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، اولین‌ نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان به ریاست مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان و با حضور بابائی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران برگزار شد .

بر اساس این گزارش، اصغر علیزاده مدیر روابط عمومی فرمانداری بهارستان در حاشیه این نشست با بیان اینکه نگاه تخصصی باید وارد مدار اطلاع رسانی ادارات شود و هرگونه غفلت در این خصوص مشارکت اجتماعی شهروندان را نشانه می گیرد افزود : بسته نگری در حوزه روابط عمومی باعث افول هر سازمانی می شود و استفاده از فرصت های روز در حوزه اطلاع رسانی،سرفصل اصلی فعالیت تمام ادارات است .

علیزاده ایجاد تحرک و پویائی در بدنه روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان را از اهداف مهم‌ و پیش روی  شورای هماهنگی روابط عمومی ها خواند و افزود : فعالیت مدیران روابط عمومی پایش و رتبه آنها به مدیران سازمان های متبوع گزارش داده می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =