گروسی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر لزوم قانون مندی روند بکار گیری اتباع خارجی در صنوف مختلف تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر محمدرضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه طرح کنترل و ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز کشور که در سالن جلسات امام حسن (ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی پیرامون حوزه اتباع خارجی، اظهار کرد:‌ توجه به ابعاد امنیتی و اجتماعی اتباع خارجی بویژه اتباع خارجی غیرمجاز اهمیت ویژه ای دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، حضور غیر قانونی اتباع خارجی غیر مجاز را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد:‌ برخورد های سلبی جوابگوی حل این معضل نبوده و باید راهکاری مناسب در این زمینه اندیشیده شود.

این مقام مسوول همچنین ، برگزاری منظم جلسات مرتبط با امور اتباع خارجی را ضروری دانست و افزود: ادارات، سازمان ها و نهاد هایی که در مرتبط با امور اتباع خارجی فعالیت دارند، در جلسات حاضر و گزارش اقدامات و فعالیت حوزه ذیربط را بیان کنند تا گزارشی جامع از موضوع به استاندار محترم ارائه شود.

عضو شورای اداری استانداری قم، درادامه به اشتغال اتباع خارجی در برخی صنوف و شرکت های طرف قرارداد سازمان ها اشاره و خاطر نشان کرد: بایستی بصورت پایلوت یک صنف مشخص شود تا بصورت گام به گام برای قانون مند کردن فعالیت و اشتغال اتباع خارجی اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =