35

 این جلسه که در محل دفتر مدیر تعاون روستایی استان برگزار شد، ابتدا رسولی مدیر سازمان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور هیأت اعزامی از سازمان مرکزی در استان، با ارائه گزارشی به تشریح وضعیت استان و شبکه تعاونی روستایی پرداخت. 

به گزارش روستانیوز به نقل از پات،‌ وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵۱٪ جمعیت استان را روستائیان عزیز تشکیل می دهند لذا شبکه تعاونی روستایی استان با تلاشهای بی وقفه و علیرغم مشکلات و کمبودهای فراوان در ۲۰ شهرستان به جامعه هدف ارائه خدمات می نماید. 

رسولی ادامه داد: وضعیت اقلیمی و جغرافیایی استان به گونه ایست که فاصله نزدیکترین شهرستان با مرکز استان، حداقل ۲۰۰ کیلومتر و میانگین فاصله شهرها تا مرکز استان ۶۰۰ کیلومتر است و این مسئله بر نحوه ارائه خدمات بسیار تأثیرگذار است. 

مدیر تعاون روستایی استان افزود: با توجه به خشکسالی‌های مستمر و کاهش سطح تولید محصولات کشاورزی، خواستار نگاه ویژه سازمان مرکزی در رابطه با تعهدات درآمدی به این استان شد. 

 در پایان این جلسه مهندس عنایتی با ابراز خرسندی از حضور در استان و تلاشها و خدمات ارائه شده توسط سازمان، توجه ویژه به استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های نوین کشاورزی گردید و نسبت به انعکاس و پیگیری مشکلات زیرساختی و شرایط استان از طریق سازمان مرکزی، ابراز امیدواری نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =