کد خبر: 2741
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
65

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و همچنین رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری ، میز خدمت اداری توسط سازمان اموراداری و استخدامی کشور مطابق با بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸ مورخ ۷/۹/۱۳۹۶ دستورالعملی برای راه اندازی میز خدمت به ادارات و سازمان های دولتی ابلاغ گردید .

به گزارش روستانیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بدیهی است میز خدمت اداری ، خدمات به موقع و مجازی است که باعث سرعت و سهولت در روند و اجرای کار میگردد و در نتیجه رضایتمندی مشتری حاصل میگردد .

پیرو دستورالعمل فوق واحد آی تی با برگزاری جلسات متعدد با شرکت همکاران سیستم و پس از طراحی فلوچارت اداری سازمان متبوع اقدام به طراحی فرآیند اجرایی میز خدمت الکترونیک نمود .

شایان ذکر است سامانه توسط واحد آی تی به گونه ای طراحی شده است که کلیه درخواست های متقاضیان به طور اتوماتیک پس از ثبت در سامانه مذکور وارد کارتابل مدیر در اتوماسیون اداری میگردد .

متقاضی در ابتدا به آدرس gishe.corc.ir مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست کد رهگیری درخواست خود را دریافت مینماید . بر اساس نوع درخواست انتخاب شده درخواست به کارتابل مدیر مربوطه ارجاع شده و پس از ثبت پاسخ درخواست متقاضی در کارتابل خود میتواند از نتیجه درخواست خود مطلع گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =