234

مهندس علی آبادی عضو محترم هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در مورخ ۲۲ تیرماه ۹۸ به همراه مهندس اسفندیاری رییس سازمان استان از اتحادیه تعاون تولید روستایی استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد بازدید و در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.

 به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی؛ مهندس علی آبادی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در اتحادیه و شرکتهای تعاونی تولید استان گفت : سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به صورت ویژه از تعاونی های تولید حمایت کرده و تعاونی‌های تولید را بازوی اصلی تولید و اشتغال مولد می داند.

 مهندس علی آبادی در ادامه افزود : صادرات زعفران و همچنین پیگیری خاص در مورد دریافت کارت بازرگانی از سوی اتحادیه بسیار مهم می باشد و می بایست به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد

وی همچنین بیان داشت :اتحادیه تعاونی تولید روستایی وشبکه آن بستری مناسب در جهت ارائه خدمات فنی و تولیدی و بازرگانی در حوزه کشاورزی می باشد.

 شایان ذکر است در این بازدید ابتدا آقای مهندس ایزدی مدیر عامل اتحادیه استان گزارشی از عملکرد اتحادیه از لحاظ مالی و پشتیبانی شبکه و نیز حجم فعالیتهای صورت گرفته در توزیع نهاده ها و نیز ورود به بازار زعفران در نیل به سیاستهای سازمان مرکزی مواردی را به جلسه ارایه نمودند.

 در این بازدید و نشست مهندس اسفندیاری با تاکید بر لزوم ورود اتحادیه تعاونی تولید روستایی در کشتهای قراردادی و فعالیتهای بیشتر در زمینه اهداف اشاره شده در اساسنامه مطالبی را عنوان نمود و گفت : لزوم توجه به محصول استراتژیک زعفران و برنامه ریزی دقیق باید مورد توجه تشکلهای مهم استان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =