کد خبر: 2733
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
تقوی

جشن بزرگ امام رئوف همزمان با آیین افتتاح هیئت محبان الرضا (ع) ، بسیجیان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در محل نمازخانه ساختمان شهید آوینی برگزار شد .

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی ، با هدف بهره گیری از فیض و برکات اهل بیت (ع) و نور ولایت همزمان با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) هیآت محبان الرضا، محفل بسیجیان و پیروان اهل بیت (ع) با مشارکت ۳۲ پایگاه ستادی مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و با حضور نماینده محترم ولی فقیه و مدیران، کارکنان و بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد. در این محفل تعدادی از مداحان و خطیبان به ارایه ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) پرداختند.

دکتر فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم بیان داشت: بانیان و اعضای هیآت امنای هیآت محبان الرضا (ع) مدیران، کارکنان و بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی بوده و این هیآت با هدف بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند و با همراهی سایر هیآت های مذهبی موجود در وزارتخانه به برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع و تاثیرگذار اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =