ابراهیمی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: یکی از مزایای ایجاد شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای تولید و برداشت محصولات دارای شناسنامه است و به افزایش بهره‌وری آن کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری روستانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص مزایای ایجاد شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای، گفت: یکی از مزایای ایجاد شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای تولید و برداشت محصولات دارای شناسنامه است.

رشد بهره‌وری بخش کشاورزی با ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی به تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده کمک می‌کند، ادامه داد: تکمیل شدن زنجیره‌های تولید و در کنار هم قرار گرفتن واحدهای تولیدی بهره‌وری بخش کشاورزی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بازدید دکتر لاریجانی از مجتمع گلخانه ای ارس تارلاامین

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت‌ها و اقدامات دولت در زمینه ایجاد شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای، ادامه داد: کمک دولت در زمینه احداث و راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی با توجه به وضعیت اعتباری موجود در دولت قابل قبول است.

تنوع اقلیمی که در کشور وجود دارد ظرفیت احداث شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی بیشتر را فراهم کرده است

ظرفیت احداث شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی وجود دارد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه تنوع اقلیمی که در کشور وجود دارد ظرفیت احداث شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی بیشتر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: دستور اخیر وزیر جهاد کشاورزی در زمینه تسهیل صدور مجوز احداث گلخانه می‌تواند بر روی روند اخذ آن موثر باشد اما جهت گیری ایجاد شده در این زمینه بسیار کمک کننده تر است و اهمیت بسیار بالایی دارد./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =