کد خبر: 2593
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
گل قاچاق

انواع میوه، گل و گیاه قاچاق به ارزش ۳۵۰میلیون ریال درسطح شهرستان شمیرانات کشف شد.

مدیرجهاد کشاورزی شمیرانات گفت: در هفته مبارزه باقاچاق کالا و ارز طی گشت مشترک انواع گل و گیاه و همچنین میوه قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

ایلکا اظهار داشت: در گشت  مشترک دستگاههای اجرایی ۲۵۰ گلدان انواع گل و گیاه قاچاق و همچنین ۱۳۵ کیلوگرم انواع میوه قاچاق در شهرستان شمیرانات کشف و ضبط شد.

 وی افزود: همزمان با هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز  با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی و فرمانداری شهرستان شمیرانات و با همکاری وحضور نمایندگان محترم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و کمیته پایش قاچاق محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت شمیرانات و اتاق اصناف استان تهران  در سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این کالاهای قاچاق در بازار و مغازه های گل و گیاه و میوه فروشی شهرستان شمیرانات کشف و ضبط شد.
 
ایلکا تاکید کرد: طبق ضوابط و مقررات قانون مبارزه باقاچاق کالا و ارز و قانون حفظ نباتات نسبت به انتقال محصولات کشف شده طی تشریفات اداری به مرکز جمع آوری اموال تملیکی و معرفی متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی اقدام خواهد شد.
وی تصریح کرد: این گشت های مشترک درسال رونق تولید به طورمستمرادامه خواهد داشت واز مردم فهیم درخواست می کنیم تابرای حمایت از تولیدات داخلی از تهیه این کالاهای بی هویت و قاچاق که تهدیدسلامت جامعه را خواهد داشت ، پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =