علیم یارمحمدی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون دلاری برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی تأکید کرد.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از برگزاری نشست کمیته آب کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: این نشست صبح امروز سه شنبه با حضور محمدباقر نوبخت، معاونان وزیر نیرو و جمعی از کارشناسان با هدف بررسی نحوه اختصاص اعتبارات برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی برگزار می شود.

تکلیف دولت برای تخصیص اعتبار 200 میلیون دلاری برای اجرای طرح های آبرسانی روستایی

بر اساس قانون بودجه، دولت مکلف به تخصیص اعتباری بالغ بر 200 میلیون دلار برای اجرای طرح های آبرسانی روستایی بود که بر اساس آمارها نیمی از این اعتبار تخصیص داده شد

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون بودجه، دولت مکلف به تخصیص اعتباری بالغ بر 200 میلیون دلار برای اجرای طرح های آبرسانی روستایی بود که بر اساس آمارها نیمی از این اعتبار تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی دولت باید طبق ارز 4200 تومانی مابه التفاوت اعتبار 100 میلیون دلاری را اختصاص دهد تا پروژه های آبرسانی عملیاتی شود.

ضرورت تخصیص مابه التفاوت اعتبار 100 میلیون دلاری برای اجرای پروژه های آبرسانی

یارمحمدی ادامه داد: به طور حتم مابه التفاوت باید در اختیار سازمان آبفای وزارت نیرو قرار گیرد تا این اعتبارات در راستای اجرای پروژه های آبرسانی در روستاها مورد استفاده قرار گیرد.

اجرای پروژه های انتقال آب شرب روستایی از اهمیت بسیاری برخوردار است

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های انتقال آب شرب روستایی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: در شرایط کنونی بخشی از روستا با مشکل تأمین آب مواجه هستند که اجرای این مسئله بسیار ضروری است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق گفته مسئولان وزارت نیرو، در صورت تخصیص اعتبار 100 میلیون دلاری برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی، بیش از یک میلیون نفر از آب شرب بهره مند می شوند./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =