کد خبر: 2362
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
6

رییس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان از عضویت یک میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار ایرانی در این صندوق خبر داد.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ اسدالله رازانی رییس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر کشور امروز در نشست تجلیل و تکریم از بازنشستگان و مستمری بگیران عضو این صندوق درکرمانشاه گفت: از این تعداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار مستمری می گیرند و ۱۰۰ هزار خانوار روستایی و کشاورزی نیز از صندوق بیمه اجتماعی حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به عضویت ۵ درصدی کرمانشاه در این صندوق افزود: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای به روستاییان و عشایر است.
رییس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان خاطرنشان کرد: برخورداری روستاییان و عشایر از بیمه، یکی از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است که در اصل ۲۹ قانونی اساسی بر آن تاکید شده است 
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هم در این نشست، از پرداخت تسهیلات به ۶۰۰ واحد خسارت دیده از سیل در استان خبر داد و گفت:: در حوزه کشاورزی ۹۰ میلیارد تومان وام بلاعوض و ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.
در پایان این نشست، از ۴۵ بازنشسته و مستمری بگیر عضو صندوق بیمه اجتماعی استان کرمانشاه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =