کد خبر: 2344
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
سیلو

با تصویب هیئت واگذاری، صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، سیلوها و انبارهای خاص برای نگهداری غله و گندم و برخی از انبارها و سردخانه‌های متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور از اولویت عرضه‌های امسال سازمان خصوصی‌سازی خارج شدند.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جلسه روز گذشته هیئت واگذاری که دیروز به ریاست وزیر اقتصاد و با حضور اعضای هیئت واگذاری، وزیر جهاد کشاورزی و مدیران شرکت‌های متعلق به این وزارتخانه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اتخاذ تصمیم در مورد تعیین تکلیف و اولویت‌گذاری، واگذاری بنگاه‌ها و شرکت‌های مورد واگذاری زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار داشت.

بر این اساس مقرر شد صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و همچنین سیلوها و انبارهای خاص برای نگهداری غله و گندم زیرمجموعه شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز برخی از انبارها و سردخانه‌های متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در اولویت عرضه سال 1398 قرار نداشته باشند.

همچنین در این جلسه مصوب شد سایر بنگاه‌های متعلق به وزارت جهاد کشاورزی جهت واگذاری مورد بررسی و تعیین تکلیف واقع شدند که در اولویت اول واگذاری قرار گرفتند و بر این اساس مقرر شد در اسرع وقت اقدامات آماده‌سازی و واگذاری آنها انجام شود.

این گزارش می‌افزاید: در این جلسه اعلام شد بررسی‌ها به منظور تعیین تکلیف و اولویت‌گذاری واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های زیرمجموعه سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جلسات بعد ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =