کد خبر: 2343
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کاظم خاوازی

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تحریم دولت آمریکا تاثیر کمرنگی بر روابط علمی ایران دارد گفت: کشورهای متعددی که در حوزه های علمی کشاورزی فعالیت دارند برای همکاری علمی با ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، کاظم خاوازی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: برخی از سازمانهای بین المللی که تحت تحریم دولت آمریکا قرار داشتند تنها تاثیرکمرنگی بر روی آنها ایجاد شد اما مشکلی در این ارتباط حس نمیشود و با کشورهای دیگر به شدت در حال همکاری و برنامه ریزی هستیم.

وی افزود: کشورهای متعددی که در حوزه های علمی کشاورزی فعالیت دارند برای همکاری علمی با ایران اعلام آمادگی کردند و با سئویس، چین و بسیاری از کشورها قرار داد همکاری علمی داریم. 

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ایران خود از امکانات، پتانسیل بسیار بالایی برخودار است و دانشمندان زیادی داریم و احساس نمیشود که  از مشکلات روابط بین الملل صدمه جدی به ایران وارد شود، از طرفی ارتباطات فردی دانشمندان بخش کشاورزی کشورمان نیز با دنیا برقرار است. 

فشار آمریکا منجر به شکوفایی علمی ایران می‌شود

 وی تصریح کرد: فشاری که در حوزه تحقیقات برای کمک به اجرا  آورده می شود قطعا ظرفیت های جدیدی نیز برای ایران شکوفا میکند.

خاوازی گفت: مشکلات جدیدی نیز به ما منتقل شده است که برای رفع آن تمام نیروهای خود را بسیج کردیم و قطعا این مشکلات حل میشود و قابل رفع است.  ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =