کد خبر: 2332
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
امینی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع مدیران طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ، نیاز آبی نیمه نخست سال را بیش‌تر از نیمه دوم دانست و گفت: با گرم‌شدن هوا میزان مصرف آب شهروندان هم بیش‌تر می‌شود و در این شرایط تنها سامانه آب‌رسانی اصفهان ظرفیت محدودی برای تأمین آب آشامیدنی دارد.

به گزارش «روسنا» به نقل از ایسنا، هاشم امینی نهایت ظرفیت تأمین آب آشامیدنی تصفیه‌خانه آب باباشیخ‌علی را 5/11 مترمکعب در ثانیه برشمرد و افزود: این درحالی است که نیاز آبی در فصل تابستان حداقل5/14 مترمکعب است.

وی تأمین آب آشامیدنی فصل تابستان بیش از چهار میلیون جمعیت این استان را از طریق سامانه آب‌رسانی باباشیخ‌علی بیان کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع برای بهره‌گیری از شبکه تله متری، تله کنترل، مدیریت فشار، مرئی‌سازی والوها و ایجاد حوضچه‌های فشارشکن برای توزیع عادلانه آب در مناطق این استان برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان علاوه بر تأمین کمّی آب مردم در فصل تابستان بر کیفیت مطلوب هم تأکید و اعلام کرد: علاوه بر این‌که نهایت تلاش‌ها برای تأمین آب آشامیدنی مردم در دستور کار است، سعی می‌شود کیفیت آب آشامیدنی همچون سال‌های پیشین مطابق با استاندارد باشد. امینی ذخیره کنونی آب سد زاینده‌رود را بیش از 750 میلیون مترمکعب اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =