کد خبر: 2169
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
شاعری

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه سند تعهدات ایران در توافقنامه پاریس هنوز به دست ما نرسیده است،گفت: از سازمان محیط زیست می‌خواهیم تا مستندات قانع کننده خود را هر چه سریعتر به مجلس ارائه کند.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی محمد شاعری در رابطه با عدم ارائه سند تعهدات جمهوری اسلامی ایران در توافقنامه پاریس توسط سازمان محیط زیست به مجلس، گفت: توافقنامه پارس در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است اما شورای نگهبان ایراداتی گرفته است که باید بررسی و رفع شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تا زمانی که ایرادات شورای نگهبان بر توافقنامه پاریس رفع نشود، امکان قانونی شدن مصوبه مجلس وجود ندارد، افزود: از سازمان محیط زیست خواسته‌ایم تا تعهداتی که جمهوری اسلامی ایران بر اساس این توافق‌نامه متعهد شده را  به مجلس ارائه کند تا مجلس نیز بر اساس این مصوبات شورای نگهبان را قانع کند.

سازمان محیط زیست هرچه سریع‌تر سند تعهدات ایران را به مجلس ارائه کند

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در خصوص توافقنامه پاریس در مجلس تشکیل شده، اما تاکنون سند تعهدات ایران به دستمان نرسیده است، از سازمان محیط زیست می‌خواهیم تا مستندات قانع کننده خود را هر چه سریعتر به مجلس ارائه کند تا تصمیمات لازم  گرفته شود./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =