کد خبر: 2166
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
ابراهیمی

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سیستم های نظارتی برخورد قاطع با متصرفان رودخانه ها ندارند،گفت: نباید در اجرایی قانون جلوگیری از تغییرکاربری در اراضی کشاورزی میان افراد تبعیض قائل شد.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی ابراهیمی درباره وضعیت تغییر کاربری های غیر مجاز در سواحل و اراضی کشاورزی،گفت: برخی افراد با نفوذ، مسیرهای  منتهی به رودخانه ها را تصرف می کنند که این امر نشان  از عدم نظارت جامع،دستگاه های نظارتی  دارد. 

تصرف مسیرهای  منتهی به  رودخانه ها با اصول محیط زیست مغایرت دارد 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تصرف مسیر های  منتهی به رودخانه ها توسط برخی افراد  اقدامی غیر قانونی و برخلاف مسائل اساسی محیط زیست است تصریح کرد: نباید اجازه داد برخی از افراد با سوء استفاده تغییر کاربری بویژه در کنارهای  سواحل را رقم بزنند.

وی ادامه داد: فرصت دادن به یکسری افراد پر  نفوذ برای تصرف مسیرهای  رودخانه ها و سواحل موجب می شود که افراد دیگر نیز همسو با رفتار پرنفوذ ها اقدام به تصرف مسیر رودخانه ها بکنند.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: نباید اجازه داد با ورود افراد پرنفوذ ، تغییر کاربری در  کنار رودخانه  ها و سواحل شکل بگیرد  تا در روز  روشن ،آشکارا  شاهد  تبعیض میان افراد مختلف در  جامعه  باشیم.

 وی ادامه داد: برای جمع شدن بساط تغییر کاربری الزامی است که بصورت رسمی،با افرادی که با سوءاستفاده دست به تغییر کاربری می زنند،برخورد شود .

سیستم های نظارتی برخورد قاطع با  متصرفان  رودخانه ها  ندارند

 عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سیستم های نظارتی برخورد قاطع با  متصرفان رودخانه ها  ندارند یادآورشد: نباید در اجرایی قانون  جلوگیری از تغییرکاربری در اراضی کشاورزی میان  افراد تبعیض  قائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =