یوسفی

فرماندار فیروزکوه گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و افزایش چشمگیر سطح آب رودخانه تنگه واشی و بروز خطرهای احتمالی، بمنظور حفظ جان و امنیت شهروندان از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه تا پایان ماه مبارک رمضان اجازه ورود به تنگه داده نمی شود.

 به گزارش روسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: تنگه واشی با وجود اینکه همواره به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شناخته شده در کشور مورد استقبال بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است اما روند خوبی را نسبت به ظرفیت بالایی که داراست طی نکرده و امکانات موجود در منطقه با توجه به حضور چشمگیر گردشگران همخوانی ندارد. 

فرماندار فیروزکوه گفت: نبود فضای کافی پارکینگ، خطرناک بودن منطقه در شرایط بحران و بروز حوادث طبیعی مثل سیلاب از جمله معضلاتی است که می‌طلبد روند ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ساماندهی این جاذبه مهم گردشگری تسریع شود.
وی گفت: در سال های اخیر با هماهنگی های به عمل آمده و با بسیج امکانات شهرستانی، تمام دستگاه ها فراتر از مأموریت های سازمانی خود در این منطقه به ارائه خدمات پرداخته اند تا دست کم رفاه نسبی گردشگران فراهم شود.

وی فراهم نمودن فضای مناسب برای انتقال گردشگران در مواقع بحرانی را ضروری دانست و گفت:امسال با توجه به تدوام شرایط نا پایدار جوی و بارش های احتمالی باران ، حضور گردشگران در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که زیرساخت های لازم و امکانات رفاهی مورد نیاز جهت استفاده عموم مردم و مسافران فراهم گردد .
نماینده عالی دولت در فیروزکوه تاکید کرد: با بارش‌های اخیر سطح آب رودخانه تنگه واشی به طور چشمگیری بالا آمده و خطر بروز سیلاب و حوادث مرگبار را افزایش داده است لذا بمنظور حفظ جان و امنیت شهروندان از تاریخ پنجم اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان از حضور گردشگران جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =