کبیری

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوع خود با دستورکار تحقیق و تفحص از سیاست ارزی دولت و ارزیابی عملکرد سامانه نیما و بررسی آسیب ها و مفاسد احتمالی آن در ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدتقی کبیری عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: کمیسیون امروز دو دستور کار داشت که دستورکار نخست تحقیق و تفحص از سیاست ارزی دولت و ارزیابی عملکرد سامانه نیما و بررسی آثار، آسیب ها، آفات و مفاسد احتمالی اجرای مصوبه ارزی 1397 بود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس کل بانک مرکزی در این نشست توضیحاتی درباره سیاست های این بانک در مقطع زمانی سال 97ارائه کرد، افزود: مقرر شد بانک مرکزی آمارها و ارقام تخصیص ارز در حوزه های مختلف را به کمیسیون اقتصادی و هیئت تحقیق و تفحص ارائه دهد تا موارد بعدی بررسی شود.

ادامه بررسی شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که در جلسات بعدی کمیسیون اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی حضور یابند و درباره نحوه تخصیص ارز در این وزارتخانه ها به اعضای کمیسیون و هیئت تحقیق و تفحص گزارش دهند.

کبیری در تشریح دستورکار دیگر کمیسون اقتصادی، تاکید کرد: ادامه بررسی شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت که در این راستا شهرداری ها و شوراهای شهر و مناطق آزاد و ویژه پیشنهاداتی داشتند که مقرر شد در جلسات بعدی تصمیمات نهایی اخذ شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، همچنین تصریح کرد که تصمیم گیری درباره حذف واژه آلایندگی در کنار خودروها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده به جلسه بعدی کمیسیون موکول شده است./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =