کد خبر: 1942
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
چاه برازجان

نماینده مجری طرح حفاری چاه‌های آب آشامیدنی برازجان گفت: عملیات اجرایی این پروژه با تعیین پیمانکار از سوی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در اواخر مهر سال 1397 آغاز شده و در مدت هشت ماه باید اجرا شود.

به‌گزارش «روسنا» به‌نقل از ایرنا، ابوالفضل اکبرپور بیان کرد: چاه‌های یادشده با عمق تقریبی 170 متر و آبدهی هشت لیتر بر ثانیه، پاسخگوی نیاز روزانه 20 هزار نفر از شهروندان برازجانی است.

اکبرپور اضافه کرد: احداث اتاقک‌های تابلو برق، راه‌های دسترسی به چاه‌ها، خطوط لوله آب‌رسانی به‌طول پنج‌هزار و 200 متر، خط برق‌رسانی به‌طول سه‌هزار و 200 متر، ابنیه شیرآلات، اتصالات و حوضچه‌های مسیر خط انتقال، خرید و نصب تجهیزات پمپاژ، تجهیزات درون‌چاهی و کنتور از سایر اجزای این طرح است.

وی افزود: تاکنون حفر، شست‌وشو، آزمایش پمپاژ و نصب لوله درون‌چاهی شش حلقه چاه انجام و همه لوله‌ها، اتصالات و شیرآلات مورد نیاز خط آب‌رسانی به‌طول 5/2 کیلومتر خریداری و نصب شده‌ ‌است.

وی بیان کرد: همچنین همه راه‌های دسترسی به چاه‌ها، اتاقک‌های تابلو برق و پایه‌های برق‌رسانی به چاه‌ها تکمیل شده ‌است. اکبرپور ادامه داد: شرکت سهامی ‌آب منطقه‌ای بوشهر، آمادگی کامل دارد تا برای بهره‌برداری و آب‌رسانی به مردم برازجان، چاه‌های مذکور را به شرکت آب‌وفاضلاب تحویل دهد. وی اضافه کرد: یک حلقه از این چاه‌ها پس از پایان حفاری، برای تجهیز و بهره‌برداری به شرکت آب‌وفاضلاب روستایی تحویل داده شد که هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =