کد خبر: 1903
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
علی شیرکانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علی شیرکانی را به عنوان سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب کرد

به گزارش روسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ در حکم متن محمد شریعتمداری آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی و با استناد به بند (ج) اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری، به‌موجب این حکم با حفظ سمت (ریاست دبیرخانه هیأت امنا) به‌عنوان «سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» منصوب می‌نمایم.

از آنجایی که قشر شریف کشاورزان، روستاییان و عشایر سرمایه‌های معنوی کشور و از عوامل مهم اشتغال و تولید به‌حساب می‌آیند تکریم و ارتقاء منزلت ایشان تکلیفی سنگین بر دوش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به ویژه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است. توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و این وزارت از اولویت‌ها و وظایف جنابعالی است. انتظار می‌رود با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جوان و مستعد و روش‌های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره‌وری صندوق را فراهم آورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =