کد خبر: 17876
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
راه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ۸۰ درصد راه‌های روستایی مسدود شده در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شده است از بازگشایی همه راه‌های روستایی این استان تا فردا خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد نصیری راد اظهار کرد:  در پی بارش‌های اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق روستایی استان راه‌های بسیاری از این روستاها و همچنین راه‌های عشایری به علت شدن بارش و جاری شدن سیل مسدود شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به بازگشایی راه‌های عشایری هم اشاره کرد و گفت:  به جز راه‌های عشایری مناطق دره جوجه، دامور و طسوج همه راه‌های عشایری مسدود شده در استان  نیز بازگشایی شده است.

وی افزود: در این بارش‌ها جاده ارتباطی روستاهای آرند، بناری، دلی باریک، دره شیری، خیمند، طسوج، سادات، مارگون به شاه غالب، سیلاب و کلوار، عدور، مورک علیا و سفلی و مورزرد زیلایی مسدود شد.

نصیری راد اضافه کرد: همچنین بر اثر جاری شدن سیل در بارشهای اخیر راه‌های برخی مناطق عشایری استان از جمله طسوج، جادنما، دامور، دره جوجه، برخی از مناطق زیلایی، حوزه کوه سیاه دنا، عشایر کاکان و سپیدار بسته شد.

وی ادامه داد: با تلاش راهداران و همکاری فرمانداران و بخشداران ۸۰ درصد راه‌های روستایی مسدود شده در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شده و بقیه راه‌های مسدود شده نیز تا  دوم مرداد ماه بازگشایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =