کد خبر: 17869
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
مرغ

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل۳۰۰ پرونده تخلف عرضه مرغ در این استان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن دارابی روز جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: در هفته گذشته روزانه کمتر از ۹۰ تن مرغ در بازار توزیع شده که برای تأمین کامل بازار کافی نیست.

وی افزود: برای جبران کمبود گوشت مرغ در بازار استان کرمانشاه در روزهای آینده مرغ منجمد در کنار مرغ گرم توزیع می‌شود تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط بازار مرغ استان کرمانشاه در هفته گذشته بهتر شده اما جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نباید اجازه دهد عرضه روزانه مرغ کاهش پیدا کند زیرا بازار مرغ دچار آشفتگی می‌شود.

دارابی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار مرغ در کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در ماه گذشته بیش از ۳۰۰ پرونده تخلف فروشگاه عرضه مرغ به تعزیرات حکومتی ارسال شده است و باید با واحدهای متخلف به شدت برخورد شود.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از متخلفان دارای سابقه تخلف هستند و مغازه آنان باید توسط تعزیرات حکومتی با نصب بنر پلمب شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مرغ مورد نیاز مردم از طریق فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و کاسبان امین در حال عرضه است و نمی‌توان به علت شیوع کرونا تنها مرغ را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کرد.

دارابی اضافه کرد: نظارت‌ها و بازرسی تا به آرامش رسیدن بازار مرغ در استان کرمانشاه ادامه خواهد یافت اما تعداد نیروهای بازرس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای بازرسی از تمام واحدهای صنفی محدود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =