کد خبر: 17727
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از راه اندازی خانه‌های هلال در مساجد استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم در جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرخواهانه و ارائه آموزش‌های بشردوستانه و امدادی گام برداریم.

به گزارش  روستانیوز به نقل از ایرنا،حسن آصفی روز سه شنبه در نشست با هیات امنای مسجد شهید دستغیب و خیران قزوین، افزود: ارائه خدمات حمایتی به آسیب دیدگان و افراد آسیب پذیر در موقعیت های اضطراری و غیر اضطراری از اهداف جمعیت هلال احمر است.

این مسوول گفت: در همین راستا جمعیت هلال احمر استان در جهت ارائه خدمات بشردوستانه و حمایتی آمادگی دارد به آسیب دیدگان و بیماران نیازمند خدمات شایسته و مطلوبی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه به منظور تعامل بیشتر و با همکاری مسئول هیات امنای مسجد شهید دستغیب، خانه هلال در این مسجد راه اندازی می شود، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در خانه کوچک هلال این پایگاه در خدمت مردم است و علاوه بر آموزش برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان و آسیب دیدگان در راستای خدمات بشردوستانه و حمایتی این جمعیت اقدام خواهد کرد.

آصفی با قدردانی از زحمات همه خیران به خصوص هیات امنای مسجد شهید دستغیب، عنوان کرد: مجموعه هلال احمر در تلاش است تا در حوادث و در جمع آوری کمک های مردمی و اسکان اضطراری و در موضوعات مختلف با استفاده از ظرفیت خوب مساجد استان بتواند خدمات بهتر و مطلوبتری ارائه دهد.

وی ادامه داد: تلاش می شود با افتتاح خانه هلال در این مسجد و همچنین مساجد دیگر استان در این راستا اقدام کنیم و زمینه همکاری برای اجرای درست و باشکوه برنامه های ملی و مناسبتی و بستر مناسب برای ساماندهی، راهبری و نظارت بر کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و نیز جمع آوری کمک ها در شرایط بحرانی قدم های شایسته و مطلوبی برداریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه گفت: برنامه نذر آب چهار که امسال جمعیت هلال احمر این استان معین شهرستان درمیان خراسان جنوبی است در راستای فعالیتهای بشردوستانه و در زمینه آبرسانی به روستاهای این مناطق محروم، توزیع سبدهای غذایی و بسته های بهداشتی و فرهنگی با مساعدت و همیاری خیران تا پایان شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: می توان به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات و مشارکت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه مردم برای جذب کمک‌های مردمی برای این طرح ملی از ظرفیت مساجد استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =