سیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خسارت ۵۶ میلیارد ریالی سیل اخیر به راه های آذربایجان غربی خبرداد که البته بلافاصله توسط تیم های راهداری، اقدامات لازم برای بهبود وضعیت راه ها انجام شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، ارسلان شکری  افزود: سیل در شهرستان خوی به محور اصلی خوی- قطور - رازی و ۱۶ روستای بخش‌های قطور، مرکزی و صفائیه ۵۰ میلیارد ریال خسارت زده است.

وی اضافه کرد: راهداران با ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون و ۲ دستگاه بولدوزر به همراه ۱۵ راهدار مشغول رسوب برداری و بازگشایی و بازسازی محورها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: همچنین بارش باران باعث سرازیری رسوب به سطح جاده در بخش انزل و صومای برادوست ارومیه و در محورهای روستایی حسن آباد ، براسپی و خورخورا و همچنین خرابی قسمتی از جاده در محور هشتیان این شهرستان با نزدیک به ۶ میلیارد ریال خسارت شد.

شکری گفت: راهداران این شهرستان نیز در اسرع وقت با تمام امکانات موجود نسبت به رسوب برداری، بازگشایی و ترمیم محورها اقدام کردند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در خدمت ایمن سازی محورهای آسیب دیده از سیل است و راهداران این اداره کل در اسرع وقت نسبت به بازگشایی و ترمیم محورهای آسیب دیده اقدامات لازم را انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته بارش های رگباری تابستانی موجب بروز سیل در برخی روستاهای شمال آذربایجان غربی شد که خسارت های قابل توجهی نیز داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =